Conversion Rate Optimizations (CRO)

Haal meer uit je websitebezoekers

Slide Image
Slide Image
Slide Image
Slide Image
Previous
Next

★★★★★

Onze klanten beoordelen ons met 4.9/5

Reviews
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide

Gebruikerservaringen consequent optimaliseren levert meer leads op

Wat is CRO en hoe werkt het?

Je website speelt een cruciale rol in jouw bedrijf, omdat potentiële klanten altijd meer over je bedrijf en je diensten willen leren voordat ze zaken met je doen. Maar haal je momenteel wel het meeste uit je bezoekers? Als je lagere resultaten ziet dan je had verwacht of gehoopt, is het een goed idee om een specialist in Conversion Rate Optimization (CRO) te overwegen.

 

Bedrijven die investeren in CRO ervaren vaak aanzienlijke groei, met conversiepercentages en omzetstijgingen van 150-300% binnen een jaar. Ons team is gespecialiseerd in het optimaliseren van verschillende soorten websites, met de focus op het verbeteren van de gebruikerservaring, paginastructuur, gebruikersonderzoek en meer. Alles om ervoor te zorgen dat je website zoveel mogelijk ervoor zorgt dat jij contact komt met je bezoekers.

 

Waarom kiezen voor CRO?

mm_michel_whiteboard@2x
Van bezoeker naar klant
Door experimenten te doen verkrijgen we belangrijke data. Met deze data kunnen we weloverwogen beslissingen nemen om jouw website voortdurend te verbeteren, waardoor het mogelijk wordt dat jouw conversiepercentages steeds beter worden. Meer bezoekers die klant worden, betekent dat je omzet zal toenemen.
Lagere kosten per conversie
Maar er liggen meer kansen dan alleen een toename van de omzet. Meer bezoekers die klant worden betekent ook lagere kosten per conversie. Door jouw website voortdurend te optimaliseren, kunnen we het goedkoper maken om nieuwe klanten aan te trekken. Zo haal je een hogere marge op jouw producten en diensten!
Hogere omzet per klant
Het verhogen van de omzet per klant is nog een manier om meer uit jouw website te halen. Met bewezen marketingstrategiën kunnen we de kans vergroten dat je klant niet slechts één product koopt, maar meerdere producten. Wat nog mooier zou zijn is van de klant een terugkerende klant maken. Op deze manier kan je omzet exponentieel toenemen.

Onze CRO services

Conversion Rate Optimization

A/B-Testen
We gebruiken A/B-testen om twee versies van dezelfde webpagina te vergelijken en vast te stellen welke beter presteert op het gebied van interactie en conversiepercentages.
Gebruikerstests
Gebruikerstests, met behulp van tools zoals bijvoorbeeld Hotjar, zijn essentieel om te begrijpen hoe echte bezoekers zich bewegen op jouw website. Door te tracken waar ze blijven hangen én waar ze afhaken, leer je waar er mogelijkheden liggen om te verbeteren.
Design Optimalisaties
Gebaseerd op onze gebruikerstests stellen we aanpassingen voor, zoals bijvoorbeeld het verbeteren van de paginastuctuur of van specifieke elementen. Dit alles met de volledige focus op het verhogen van het conversiepercentage van je bezoekers.

★★★★★

Our clients rate us with a 4.9/5

Reviews
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
Logo Slide
michel02

Ontmoet onze conversie experts

Bij Mars praten we graag met je over je merk en zakelijke doelen. Of je nu behoefte hebt aan een nieuwe website, je merkidentiteit wilt upgraden of meer bezoekers nodig hebt, we staan voor je klaar.

Dit zijn de conversie tools die we gebruiken om jouw online groei te realiseren

A/B-testen is nu toegankelijker dan ooit. Met Google Optimize kun je eenvoudig een hypothese formuleren, en wanneer je dit combineert met Google Tag Manager en Google Analytics, kun je snel tests starten voor nieuwe concepten. Binnen slechts een maand heb je waardevolle inzichten in de effectiviteit van de veranderingen die je hebt bedacht.
Deze populaire tool maakt het mogelijk om te achterhalen wat gebruikers op jouw website doen. Met behulp van heatmap, scroll-map, klikmap, gebruikersopnamen, enquêtes en conversietrechters krijg je snel een goed beeld van hoe mensen jouw website gebruiken en waar er ruimte is voor verbetering.
OptinMonster is een effectieve tool om jouw bezoekers aan te moedigen hun e-mailadres achter te laten. Wanneer een gebruiker van plan is om de website te verlaten tijdens een sessie, toont OptinMonster een gerichte pop-up. Door deze tool te gebruiken, neemt het aantal e-mailregistraties aanzienlijk toe.
Google Pagespeed Insights - De snelheid van jouw website is een belangrijk onderdeel van conversie-optimalisatie. Hoe sneller een website is, hoe minder snel gebruikers afhaken. Met Google Pagespeed Insights weet je binnen korte tijd precies waar je staat. Google Pagespeed-optimalisatie leidt ook tot een hogere ranking in zoekmachines.

We maken gebruik van best practices om jouw CRO-resultaten te maximaliseren

We gebruiken een gestructureerd en datagestuurd proces, inclusief spreadsheets en analyses, om te bestuderen hoe gebruikers zich gedragen op jouw website. Vervolgens doen we slimme aanpassingen om de werking van jouw website te verbeteren, en om jouw bedrijf nog beter te laten presteren!

Neem contact op
mm_cro_monday_board@2x

De 7 conversie principes

Aandacht

In elk webdesign is het van belang dat de aandacht naar de juiste elementen gaat. Wij gebruiken verschillende optimalisatie technieken om ervoor te zorgen dat een bezoeker van jouw website van het eerste moment tot de conversie de aandacht krijgt die nodig is om meer uit je website te halen.

Context

Een bezoeker gerust stellen dat hij op de juiste website is heeft alles te maken met de context van je website. De ervaring op de pagina dient overeen te komen met je campagnes zodat een bezoeker zeker weet dat hij juist heeft geklikt. Is alles in lijn, dan is de kans groter dat hij zal converteren.

Helderheid

Heldere copy zorgt voor hogere conversie. Als de tekst op je website kort, krachtig en helder overkomt begrijpen bezoekers eerder wat er van hun wordt verwacht. Je waardepropositie duidelijk neerzetten is een zeer effectieve manier om mensen snel aan je merk te binden

Uniformiteit

Uniformiteit op je website heeft alles te maken met focus. Van de title tag naar je headers en van je copy tot je links. Alles is met elkaar verbonden en moet in lijn staan met elkaar. Haal vervolgens alle afleidingen weg en je zorgt ervoor dat de het design de bezoeker naar het juiste punt op de website leidt.

Geloofwaardigheid

Wat zorgt voor meer vertrouwen onder jouw publiek? Reviews, ratings, social shares, aantal verkopen zijn allemaal elementen die de geloofwaardigheid van jouw product of service kunnen verhogen. Door deze op de juiste manier in je website te zetten overtuig je mensen sneller wat leidt tot meer conversie.

Het Conversie moment

Perfectie in design wordt bereikt, niet wanneer er niets meer aan toe te voegen is, maar wanneer er niets meer over is om weg te nemen. Welke elementen of tekst zorgen ervoor dat iemand niet converteert? Haal deze elementen weg of pas ze op zo’n manier aan zodat er geen twijfel meer bestaat.

Continuïteit

Een belangrijk moment dat vaak over het hoofd wordt gezien is wat gebeurt er nadat een gebruiker is geconverteerd? Juist na deze gebeurtenis kan er op eenvoudige wijze gewerkt worden aan de ervaring. Vergeet niet, dit is het eerste moment van een relatie.

mask-img
michel02

We love a challenge.
Get in touch.

We’d love to talk about your brand and business goals, whether you need a website, like to upgrade your brand identity or need more visitors.

Contact
5