Contact Us

Expereo

223% meer leads na lancering van de nieuwe website

De klant

Expereo is een wereldwijde leverancier van beheerde internet- en hybride netwerken, SD-WAN en Cloud connectivity oplossingen. Met een ongeëvenaard wereldwijd bereik, ondersteunt Expereo bedrijven en overheidssites in meer dan 190 landen.

De opdracht

Het belangrijkste doel was meer conversies en meer MQL’s om het klantenportfolio uit te breiden. Een goede eerste indruk is belangrijk om verbinding te maken met je doelgroep. Toen we op de Expereo-website belandden, wilden we dat deze overeenkwam met het niveau waarop ze werkten. De website die ze hadden, zag er verouderd en te ingewikkeld uit. Er was geen echte strategie om conversies te stimuleren. We wilden dat de look en feel van internationale kwaliteit was, zodat ze met concurrenten konden concurreren en overtreffen.

2_exp_branding_full_width@2x

De evolutie naar een fris, innovatief en internationaal merk

Onderdeel van de strategie om Expereo op de kaart te zetten, was een complete merkvernieuwing. We hebben het logo, de kleuren en de afbeeldingen geüpdatet en we hebben herkenbare merkelementen geïntroduceerd. Het resultaat is de evolutie naar een fris, innovatief en internationaal merk.

3_exp_branding_ipad@4x
4_exp_branding_cards@4x 5_exp_branding_cards_compiled@4x

Geoptimaliseerde UX gecombineerd met een op maat gemaakte digitale marketingstrategie gericht op micro-conversies en CRO waren een game changer voor leadgeneratie

We ontwikkelden een op maat gemaakte SEO-strategie om meer traffic te genereren. Op basis van klantinput, data uit verschillende bronnen, concurrentieanalyse en onze eigen inzichten werd een lijst met belangrijke SEO-trefwoorden gevormd. Op basis van deze zoekwoorden worden landingspagina’s gemaakt. Zodra bezoekers op deze pagina’s terechtkomen, hebben we hun acties voortdurend geanalyseerd en op basis van de verzamelde gegevens de pagina’s verbeterd om conversies te optimaliseren. Door gratis relevante content aan te bieden in ruil voor contactgegevens, hebben we een lijst met prospects gemaakt om opnieuw te targeten.

 

Bezoekers van de Expereo-website kunnen worden onderverdeeld in verschillende persona’s, die allemaal hun eigen pad van micro-conversies volgen voordat ze een lead worden. Op de homepage spreken we bijvoorbeeld de beslissers van het potentiële bedrijf aan. Deze bezoekers hebben meestal managementfuncties en worden meestal getriggerd door voordelen en succesverhalen. De productpagina’s daarentegen zijn gericht op de uitvoerders en bieden de meer diepgaande technische details van de producten.

6_exp_blog@4x 7_exp_hubspot_form@4x 8_exp_gartner_insight@4x

UX en UI van het client platform

Na afronding van het Brand Identity en Webdesign Project werden we gevraagd om de UX en UI van de client platform te doen. Op het platform kunt u uw diensten beheren, sites controleren & prestaties, onderhoud opvolgen en supporttickets openen.

9_exp_platform_desktop@4x 10_exp_platform_mobile@4x

“We hebben een samenwerking van meer dan 5 jaar met Marsmedia. Zij helpen ons online te groeien. Zij ontwikkelde twee keer onze website en onze Brand ID. Ook helpen ze ons met online marketing. Altijd met professionaliteit, consistentie, creativiteit en een glimlach. Marsmedia bleek een geweldige partner voor ons te zijn.”

 

Expereo – Eva Smyrnaiou

Klaar om op te schalen?

Neem contact op met Michel om jouw groeimogelijkheden te bespreken

Contact opnemen
Screenshot 2022-07-19 at 17.10.51