Generations at Work

Generaties verbinden: het creƫren van een merk

De klant

Kim Jansen staat al jaren voor grote zalen, waar ze dynamische en interactieve evenementen begeleidt en masterclasses en trainingen geeft. Ze biedt een visie op generaties, een inspirerend verhaal en een praktische aanpak om de huidige generaties op de werkvloer tot hun recht te laten komen.

De opdracht

We begonnen met een strategische sessie waarin we de missie en visie van Generations at Work hebben verkend. Samen hebben we de merkpersoonlijkheid gedefinieerd en vastgesteld dat de nieuwe identiteit toegankelijkheid, generaties, toekomst, inspiratie en vooral kracht moest uitstralen! We hebben een volledige merkidentiteit gecreƫerd, inclusief logo, merkelementen en beelden die perfect passen bij de persoonlijkheid van Generations at Work.

generationsatwork-case-brand@2x generationsatwork-case-designsystem@2x generationsatwork-case-logo-construction@2x generationsatwork-case-logo-construction-2@2x GEN-mockup Copy generationsatwork-case-logo-app@2x GEN-image kim generationsatwork-case-quote@2x generationsatwork-case-image@2x generationsatwork-case-kaartspel-2@2x generationsatwork-case-kaartspel@2x
GEN-mockup-brand Gen-mockup-02-03 2 Group Copy 5 Group 5 GEN-mockup Copy Rectangle 2 GEN-image kim Group 6 Copy 3 Group 6 Copy 2 GEN-thumbnail

Ready to scale?

Neem contact op met Michel om je groeikansen te bespreken.

Neem contact op
Mars media sfeerbeelden 15
Contact
5